Zapraszamy do współpracy partnerów. Wydawca posiada trzy kanały komunikacji: niniejszy serwis, Podcast oraz czasopismo elektroniczne.
Koncepcja czasopisma
- Jedyny kwartalnik dla coacha i coachee w Polsce,
- Programowo apolityczny i areligijny,
- Czasopismo jest projektem pro bono, a ewentualna współpraca w możliwa jest ramach marketingu afiliacyjnego. Ewentualne pozyskane środki trafią na cele statutowe Stowarzyszenia Warsztat Coacha (w budowie).
Zarys treści
Unikalne połączenie rozwiązań przydatnych w pracy coacha z bieżącymi problemami na styku terapii, coachingu i interwencji poparte rzetelną literatura naukową.
Grupa docelowa
Pismo jest kierowane do osób, które z racji swoich ról czy stanowisk są (lub mogą się stać) liderami opinii i wywierają wpływ na postawy innych:
- Role i stanowiska: Coachowie i pracownicy akademiccy, średnia i wyższa kadra menedżerska i urzędnicza, ludzie wolnych zawodów (jak prawnicy, trenerzy personalni itp.) oraz aktywiści społeczni i liderzy organizacji pozarządowych,
- Wiek: 25-50. Osoby, które są zainteresowane rozwojem osobistym,
- Wykształcenie: wyższe. Zamieszkanie: duże i średnie miasta,
- Zakres działania: Polska,
- Miasta: Warszawa, Katowice, Gorzów Wielkopolski, Gliwice, Kraków, Szczecin, Lublin
- Technologie: desktop (51%), mobile (37,1%),
- Sesje: Organic Social (52%), Direct (14%), Referral (8%),
- Średni czas zaangażowania/sesję: 3 min 55 s.
- Widzowie z LinkedIn, Quora, Google.
Oferta dla reklamodawców
- Plan wydawniczy Czasopisma oraz Podcastu zakłada ograniczoną publikację reklam zarówno pod względem ilości pozycji, jak i formatów,
- Natomiast w serwisie coachsworkshop.blogspot.com jest więcej miejsca na celową i precyzyjną reklamę.