Informacje dla partnerów

Zapraszamy do współpracy partnerów. Wydawca posiada trzy kanały komunikacji: niniejszy serwis, Podcast oraz czasopismo elektroniczne. 

Koncepcja czasopisma

  1. Jedyny kwartalnik dla coacha i coachee w Polsce,
  2. Programowo apolityczny i areligijny,
  3. Czasopismo jest projektem pro bono, a ewentualna współpraca w możliwa jest ramach marketingu afiliacyjnego. Ewentualne pozyskane środki trafią na cele statutowe Stowarzyszenia Warsztat Coacha (w budowie).

Zarys treści

Unikalne połączenie rozwiązań przydatnych w pracy coacha z bieżącymi problemami na styku terapii, coachingu i interwencji poparte rzetelną literatura naukową.

Grupa docelowa

Pismo jest kierowane do osób, które z racji swoich ról czy stanowisk są (lub mogą się stać) liderami opinii i wywierają wpływ na postawy innych:

  1. Role i stanowiska: Coachowie i pracownicy akademiccy, średnia i wyższa kadra menedżerska i urzędnicza, ludzie wolnych zawodów (jak prawnicy, trenerzy personalni itp.) oraz aktywiści społeczni i liderzy organizacji pozarządowych,
  2. Wiek: 25-50. Osoby, które są zainteresowane rozwojem osobistym,
  3. Wykształcenie: wyższe. Zamieszkanie: duże i średnie miasta,
  4. Zakres działania: Polska,
  5. Miasta: Warszawa, Katowice, Gorzów Wielkopolski, Gliwice, Kraków, Szczecin, Lublin
  6. Technologie: desktop (51%), mobile (37,1%),
  7. Sesje: Organic Social (52%), Direct (14%), Referral (8%),
  8. Średni czas zaangażowania/sesję: 3 min 55 s.
  9. Widzowie z LinkedIn, Quora, Google.

Oferta dla reklamodawców

  1. Plan wydawniczy Czasopisma oraz Podcastu zakłada ograniczoną publikację reklam zarówno pod względem ilości pozycji, jak i formatów, 
  2. Natomiast w serwisie coachsworkshop.blogspot.com jest więcej miejsca na celową i precyzyjną reklamę.

Wyniki ankiet